saknar babe.

Hallå! Nu har jag rensat alla inlägg igen eftersom det vart uppehåll i bloggen i ungefär 1 månad. Tänkte det var dags att rensa. Har börjat om mitt liv helt från början {:  Med världens bästa pojkvän! Viktor ♥

Idag har jag vart i skolan, sedan åkte jag, Becca & Jossan till stan för att möta min snygging. Och senare så mötte vi min Manda i stan också, älskade bästavän! Men sen skulle min älskling åka iväg på fotbollsträning så jag var lite med Manda, Becca & Jossan då.

Just nu sitter jag här & pratar med älsklingen på msn & saknar hoooonom! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin blogg ! :)

2010-04-20 @ 17:45:06
URL: http://sofiahagbergs.blogg.se/
Postat av: manda bästa helin

älskar dig min allra bästavän. Du är det bästa! ♥

2010-05-14 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0